Gdzie mogę zastosować banery Clientel?

Banery Clientel można umieścić w wielu miejscach. Mogą być na Twojej stronie lub serwisie internetowym, w stopce e-maila jako link do banera, czy na stronie z ogłoszeniami.

Ile czasu zajmuje nawiązanie połączenia?

Niewiele. Większość połączeń nawiązywana jest w przeciągu kilku sekund.

Co mogę zrobić aby uniknąć niechcianych telefonów?

Możesz zablokować kłopotliwe numery oraz adresy IP. Jeśli otrzymujesz niechciane telefony, po prostu zablokuj numer a Clientel nie pozwoli na połączenia z tego numeru w przyszłości.

Co się dzieje kiedy dostaję telefon z Clientel?

Otrzymasz telefon jako pierwszy, jeszcze przed klientem i decydujesz czy chcesz teraz nawiązać z nim połączenie, wtedy wybierasz klawisz 1, lub gdy nie możesz w tej chwili rozmawiać wybierasz 2 lub po prostu się rozłączasz. W planie OPTIMUM powitanie głosowe możesz zmienić wpisując własny tekst taki, który skutecznie poinformuje Cię, że nadchodzi połączenie przez aplikację Clientel.

Czy muszę zainstalować na moim komputerze jakieś oprogramowanie?

Nie. Jedyne czego potrzebujesz to komputer, połączenie z internetem oraz numer telefonu, który pozwoli Ci odbierać połączenia.

Nie. Jedyne czego potrzebujesz to komputer, połączenie z internetem oraz numer telefonu, który pozwoli Ci odbierać połączenia.

Tak. Wchodząc do edycji banera możesz dowolnie zmieniać rozmiar, ikonę, tekst oraz kolory każdego elementu banera, tak aby jak najlepiej pasował do Twojej strony. W edycji warstwy natomiast możesz ustawić treść wyświetlającego się komunikatu oraz wybrać jedną z kilku dostępnych ikon lub dodać własne zdjęcie. Możesz takżę wybrać stronę z której po kliknięciu warstwa ma się wysuwać.

Mając stworzony i zapisany baner lub warstwę, można przystąpić do instalacji elementu na stronie internetowej. Aby tego dokonać należy skopiować wygenerowany kod dostępny w edycji banera, a następnie wkleić go w kodzie źródłowym strony. W przypadku banera kod wklejamy dokładnie w tym miejscu w którym chcemy aby się wyświetlał. Kod warstwy natomiast wklejamy między znacznikami body. Po zapisaniu i odświeżeniu strony wklejony element powinien wyświetlić się w danym serwisie internetowym. W sytuacji, gdy ważność konta wygasła lub stan środków nie pozwala na nawiązywanie kolejnych połączeń banery i warstwy nie będą się wyświetlać na stronie.

Aby baner wyświetlał się na stronie Twoje konto musi być ważne oraz musisz posiadać na nim środki pozwalające na nawiązanie połączenia. Poza tym upewnij się, że baner i przypisany do niego profil jest aktywny.

Po zarejestrowaniu się jako użytkownik Clientel i wprowadzeniu swoich danych należy przejść do profili i wybierz przycisk "Dodaj nowy profil". Cały proces tworzenia profilu to 3 proste kroki. Po ich wykonaniu będziesz mógł zacząć korzystać z usług Clientel.

Możesz edytować, aktywować, dezaktywować lub usunąć profil logując się na swoje konto i przechodząc do zakładki ''PROFILE''. Dla planów SMART i OPTIMUM wyświetlone będą ogólne informacje o profilu. Wprowadź zmiany i kliknij ''zapisz''. Możesz edytować pozostałe szczegóły dotyczące Twojego profilu wchodząc do odpowiednich zakładek. Na przykład, jeśli chcesz inaczej skonfigurować godziny połączeń, po prostu wejdź w edycje profilu i przejdź do drugiego kroku. Możesz dowolnie zmienić nazwę profilu, dane kontaktowe oraz adres e-mail danego profilu. Nie zapomnij zapisać zmian przed opuszczeniem strony!

To zależy od planu taryfowego, który wybierzesz: SMART: 5 profil, OPTIMUM i ENTERPRISE: nieograniczona ilość profili.

Przejdź do zakładki ''PROFILE'', wybierz profil do edycji i przejdź do trzeciego kroku z dniami wolnymi. W okienku ''dodaj dzień wolny'' wpisz datę, podaj nazwę wolnego dnia i kliknij przycisk ''DODAJ DZIEŃ WOLNY''. Możesz także skorzystać z ''oficjalnego kalendarza świąt i dni wolnych'', który sprawi, iż będziesz oznaczony jako ''niedostępny'' we wszystkie narodowe święta.

Tak. Przejdź do sekcji ''PROFILE'' a następnie ''godziny''. Wybierz godziny pracy, które pasują Tobie lub Twoim klientom. Pamiętaj, że zostaniesz poinformowany o nieodebranych telefonach oraz próbach połączenia, które miały miejsce gdy Ty nie byłeś akurat w pracy.

Oferujemy 3 plany taryfowe. Każdy daje Ci inne możliwości i ma inną cenę. Konto SMART: 30 PLN miesięcznie. Konto OPTIMUM: 150PLN miesięcznie. Cena konta ENTERPRISE jest uzależniona od indywidualnych potrzeb klienta.

Nie, ale musisz wyrazić zgodę na warunki zawarte w naszym regulaminie. Możesz wybrać subskrypcje trwającą od 1 do 12 miesięcy. Możesz ją przedłużyć w dowolnym momencie.

Po prostu kliknij w przycisk ''DOŁADUJ KONTO'' w sekcji "KONTO". Za pomocą suwaka wybierz kwotę jaką chcesz doładować swoje konto i kliknij ''ZAPŁAĆ''. Zostaniesz przekierowany na stronę banku, z której będziesz mógł dokonać bezpiecznego przelewu korzystając z usług serwisu umożliwiającego płatności online www.dotpay.pl

Po zalogowaniu na stronie Clientel stan oraz ważność Twojego konta będzie widoczny w górnym pasku po prawej stronie każdej podstrony. Dodatkowo otrzymasz automatycznie wygenerowany e-mail z powiadomieniem o niskim stanie konta lub braku środków. Pamiętaj, brak środków uniemożliwi nawiązywanie połączeń.

Koszt za minutę połączenia dla każdego typu konta wyszczególniony jest w sekcji ''CENNIK'', pod adresem http://clientel.pl/register.html. Dodatkowo, koszt każdego połączenia wyświetlany jest w sekcji ''STATYSTYKI'' . Możesz wybrać dany okres oraz konkretny profil korzystając z rozwijanego menu w tabelce.

Tak. Możesz ściągnąć fakturę w postaci pliku pdf za każdą transakcję jakiej dokonasz. Udaj się do zakładki 'KONTO'. W dolnej części strony zobaczysz tabelkę zawierającą wszystkie Twoje transakcje. Wybierz tę, która Cię interesuje i kliknij ''pobierz pdf''.

Przejdź do zakładki ''KONTO'', a następnie kliknij przycisk ''DOŁADUJ KONTO''. Wybierz okres na jaki chcesz przedłużyć subskrypcję. Po dokonaniu wyboru kliknij ''ZAPŁAĆ'' i podążaj za instrukcją.

Tak. Przy zakładaniu profilu możesz określić jak często chcesz otrzymywać raporty. Możesz także ściągnąć raport z historii połączeń w formacie pdf. Aby to zrobić udaj się do zakładki ''STATYSTYKI'' a następnie ''raporty''. Wybierz daty oraz profil, dla którego ma zostać wygenerowany raport i kliknij w przycisk ''utwórz raport pdf''.

Twój raport będzie zawierał następujące informacje: bilans środków na twoim koncie, sumę wszystkich połączeń przychodzących, całkowity czas rozmów przychodzących, średni czas trwania rozmowy, całkowity koszt wszystkich połączeń, średni koszt jednego połączenia. Jeśli chcesz, możesz otrzymywać osobny raport dla każdego swojego profilu.

Raporty możesz otrzymywać codziennie, raz w tygodniu lub raz w miesiącu. Jeśli chcesz zmienić częstotliwość otrzymywania raportów udaj się do zakładki ''KONTO'' a następnie w górnej części strony w liście rozwijanej wybierz opcję, która Cię interesuje.

Tworzenie konta jest proste i zajmie Ci tylko chwilę. Kliknij na przycisk ''REJESTRACJA'', na górze strony startowej, i podaj swój e-mail oraz hasło. Na podany przez siebie adres otrzymasz e-mail zawierający link, który aktywuje konto. Kliknij w niego aby przenieść się na stronę, na której skonfigurujesz swoje konto oraz stworzysz banery oraz warstwy Clientel.

W okienku ''LOGIN/REJESTRACJA'' pod polem na hasło znajdziesz link ''zapomniałeś/aś hasła?'' Po kliknięciu w link zostaniesz poproszony o podanie swojego adresu e-mail. Clientel wyśle na Twoją skrzynkę e-mail zawierający link, który pozwoli Ci zresetować hasło i ponownie się zalogować.

Zaloguj się na swoje konto, przejdź do sekcji ''USTAWIENIA'' i wejdź w zakładkę ''ZMIANA HASŁA''. Wprowadź swoje aktualne hasło oraz nowe hasło. Zostaniesz poproszony o potwierdzenie nowego hasła. Po potwierdzeniu kliknij ''zmień hasło''. To wszystko!

Tak. Zaloguj się i przejdź do zakładki ''BLOKADY'' w menu głównym. Wybierz co chcesz zablokować: numer telefonu czy adres IP. Następnie go wprowadź, a na końcu kliknij ''DODAJ BLOKADĘ''. Wszystkie zablokowane numery oraz adresy IP wyświetlają się w tabeli na dole zakładki ''BLOKADY''. Możesz zdjąć blokadę z danego numeru lub adresu IP w dowolnym momencie klikając w przycisk ''WYŁĄCZ'' lub "USUŃ".

Napisz do nas!

Wyślij
Załóż konto za darmo

Dołacz do nas

Strona korzysta z plików cookies do poprawnego działania oraz w celach statystycznych. Zamknij